TRACTAMENTS

Endodòncia

No deixis que una caries es converteixi en un problema més greu

TRACTAMENTS

Quan la càries s'ha estès, infectant el nervi, la endodòncia és el tractament.

Mitjançant l'endodòncia ataquem la caries traient el teixit polpós infectat i netejem el conducte del nervi, substituint-lo per un farciment inorgànic. D'aquesta manera eliminem el dolor i evitem complicacions que puguin derivar a l'extracció de peces dentals.

• Treballem amb aparells d'última generació per realitzar les endodòncies amb les millor condicions pel pacient.
  • Comptem amb instrumentació rotatòria i localitzadors d'àpex.
Seguiment continuat del pacient

S'ha de tenir en compte que desprès d'un tractament d'endodòncia es pot notar una lleugera molèstia durant unes 72h.

Es tracta d'un dolor normal per la manipulació de la dent, es tractarà amb antiinflamatoris. Si el dolor és més intens i es prolonga més de 72 hores, fet poc freqüent però que pot succeïr, podreu prendre analgèsics a més dels antiinflamatoris, recomanats pel vostre dentista. El dolor no és senyal de que existeixin restes de nervi, sinò a una inflamació de l'ós al voltant de l'arrel de la dent.

Als 6 mesos de tractar la dent, recomanem realitzar una revisió i realitzar una radiografia per veure l'evolució de la dent tractada.
Moltes vegades, se us recomanarà posar una corona a la dent tractada o altre tipus de protecció, ja que les dents endodnciades són més fràgils, i així reduïr el risc de fractura.

CONTACTA

Vols mes informació sobre endodòncia?

Omple el següent formulari o truca directament al 977 353 637